Mumble Discussions: why.

  • Music Saved Me

    mumbled "why. "

    1 Like
    Ok so we have to build this goddamn bridge for Engineering and it's due next Friday.
    My group hasn't done sh*te.
    Good Friday is tomorrow. Nothing is open.
    My group has no bright ideas on where to meet up.

    "oh let's do it at Music Saved Me's house!!! she said it's fine!"

    WHY. WHYWHYWHY.

    I HAVE 4 YOUNGER SIBLINGS AND TOO MANY CATS. WHY ME. MY HOUSE ISN'T THAT IDEAL EITHER.

    AND HAVE Y'ALL SEEN MY ROOM?
    IT HASN'T BEEN UPDATED SINCE I WAS LIKE 13. I'M 18.
    I'VE GOT FXXKING ONE DIRECTION BED SHEETS AND BOYBAND POSTERS PLASTERED ALL OVER MY WALLS.

    My tears are real. I'm done. Screw university group projects.

    @[Chelber] It was nice knowing you. This is now the end of my life.
    Narcy
    2 years ago
    1 Like
    lol
    Music Saved Me
    2 years ago
    1 Like
    @[Narcy] I'm having a mental breakdown
    Narcy
    2 years ago
    1 Like
    @[Music Saved Me] pity, but this K-hip hop is crazzzzy zD
    fantasygirl1
    2 years ago
    1 Like
    Just breathe I’m sure everything will be fine maybe just explain to them if they can do the project Some where else like a dining room or a study
    Music Saved Me
    2 years ago
    @[Narcy] Thanks for your concern XD

    K-hip hop is amazing hahaha what are you listening to?
    Narcy
    2 years ago
    1 Like
    Jay Park, he's lit! @[Music Saved Me]
    Music Saved Me
    2 years ago
    1 Like
    @[fantasygirl1] Ahaha my room will be off limits don't worry

    @[Narcy] YESSSS JAY PARK
    Narcy
    2 years ago
    1 Like
    @[Music Saved Me] but my lyrics rock!
    Enby Angel
    2 years ago
    1 Like
    I TOTALLY FEEL YOU BRO

    Some peeps were like "Ohhhh let's have this after party at Will's house"
    hhhheeeEELLLLL NAH BRO

    I am praying for you and your group lmao
    Music Saved Me
    2 years ago
    @[Narcy] Of course, of course XD

    @[Willow Angel] We actually got a hell of a lot done! And thankfully no one ventured into my room, we were all sitting at the dining table trying to figure out how a bridge made out of paddlepop sticks will hold 30kg of weight lol. But it worked so yayyy.

    In typical Asian style, my mother was very hospitable and constantly fed food to our guests whilst lowkey roasting me lmao.
    Enby Angel
    2 years ago
    Yayyyyyyy I'm glad you're still alive haha XD